FANDOM

Fallout datos Redaguoti

1603Redaguoti

Kosminis laivas Mothership Zeta pastatomas ir pradeda tirti žemę. Toshiras Tago pagrobiamas iš Japonijos.

1697Redaguoti

Gegužės 17: Endriu Endikotas pagrobiamas mothership Zeta iš jo namų Salemo kaimelyje

1918Redaguoti

Sunset Sarsaparilla pradeda gamybą

1940Redaguoti

Britanija yra bombarduojama Nacistines Vokietijos Blitze

1941Redaguoti

Japonijos Imperija užpuola Jungtines Amerikos Valstybes Perl Harbore

1942Redaguoti

Pastatomas Sieros armijos sandėlys. Jo misija saugoti karines atsargas. Ši misija tesiama iki 1991. Tai tikras įvykis po jo Fallout visata pradeda keistis nuo mūsų.

1943Redaguoti

Los Alamos branduolinių tyrimų centras kodiniu pavadinimu Rezervacija baigiamas statyti. Los Alamos tampa dalimi Manheteno projekto dalimi.

1945Redaguoti

Liepos 16: JAV susprogdina pirmąją atominę bombą.

Rugpjūčio 14: Baigiasi antrasis pasaulinis karas. Dabar Fallout visata pradeda skirtis nuo mūsų.

1948Redaguoti

Liepos 21: B-29 bombonešis, 29 savo kartos, nukrenta į Meado ežerą, tačiau beveik nenukenčia.

1961Redaguoti

Gegužės 5: Kapitonas Karlas Belas iš Jungtinių Valstijų Kosmoso Agentūros (angl. U.S.S.A.) tampa pirmas žmogus kosmose. kapitono Belo skrydis Defiance 7 lėktuvu trunka 12 minučių ir 7 sekundes apskrendant žemę. Belas miršta kai jo kapsulė atsitrenkia į žemę.

1969Redaguoti

Šiuo metu JAV paskirstoma į 13 federacijų, kiekvieną jų sudaro kelios valstijos. Vėliava pakeičiama joje parodyta 13 žvaigždučių.

Liepos 16 Virgo II kosminį laivą su U.S.S.A. astronautais Kapitonu Ričardu Veidu, Kapitonu Marku Gariu ir Kapitonu Maiklu Hagenu nusileidžia mėnulyje. Šie astronautai tampa pirmais žmonėmis vaikščiojusiais ant kito dangaus kūno.

Lapkričio 14: Virgo III nusileidžia mėnulyje.

1992Redaguoti

Pasikeičia Sieros armijos sandėlio misija. Dabar jis laiko netinkamą naudojimui amuniciją. Šią misiją prižiūri I.O.C. su pagalba iš Aplinkosaugos agentūros (E.P.A.) padedančia atsikratyti pavojingų atliekų saugiau ir švariau. Ši misija tesiama iki 2050.

2002Redaguoti

Atsidaro West Tek

2020Redaguoti

U.S.S.A. užsako Delta IX raketą. Ji yra paskutinė raketa išsiųsta į mėnulį.

Birželio 25: Gimė Robertas Hausas

2021Redaguoti

Hubris Comics pradeda leisti komiksus, vienas garsesnių yra Grognakas Barbaras.

2034Redaguoti

Delta IX raketa konvertuojama JAV kariniams tikslams. Komandos ir instrumentų skyrius pakeičia atominė galvutė.

2037Redaguoti

Mr. Handy klasės robotai pristatomi į parduotuves.

2039Redaguoti

Promotheus Coal, Poseidon Energy (liet. Poseidono Energija) Atidaro anglies kasyklą centrinėje Jutoje. Mažas miestelis Eagle Rock įsikuria netoli.

Mr. Handy ankstyvas gedimas sutvarkomas.

2041Redaguoti

Rugpjūčio 16 22:00 val. Daktaras Morisonas Randas pagrobiamas ateivių iš Banfieldo Koledžo esančio Humboldt mieste Oregono valstijoje.

2042Redaguoti

Didelis žemės drebėjimas sukrečia Meksiko miestą. Mr. Handy tampa pardavimų lyderiu Meksikoje.

Robertas Hausas įkuria RobCo Industries.

2044Redaguoti

Džonas Salebas-Bradertonas išranda Nuka-Cola.

Didelis vaisių badas pasiekia Ameriką. Žmonės pastebi Nuka-Cola skonio pasikeitimą

West-tek pagamina X277 Viper magnėtinį varžtų ginklą Jav armijai, tačiau jo gamyba per daug brangi taigi jis nepradedamas masiškai gaminti.

2050Redaguoti

Sieros armijos sandėlys vėl pakeičia misiją. Dabar jame atliekami robotų ir biologinių ginklų testavimai. Ši misija vykdoma iki 2076 metų

2077Redaguoti

  • Robertas Hausas užsišaldo.
  • October 22: Platinum Chip pagaminama.

2161Redaguoti

Gruodis 5, 07:21: Fallout prasideda

2274Redaguoti

NCR skautai pasiekia "Hoover dam" priversdami MR.House prisivilioti tris šeimas. Tuo metu NCR pasiekia Vegasą ir grįžta su žiniomis apie miestą nepaliesta karo. Pasirašoma Las Vegaso sutartis kuri leidžia NCR įkurti bazę oro uoste ir įpareigoja 5% energijos siųsti į Vegasą.

2277Redaguoti

  • Haroldas atsiranda Sostinėje atliekų žemėje. Jis buvo atrastas keleto žmonių pagalbos, kurie pradėjo garbinti ji kaip Dievą, bei buvo paslapčia kuriamas mažas ir išskirtinis kultas žinomas kaip Medžio protai. Bobas pradėjo žydėti ir daugelis augalų augo šioje srityje, kuri tapo žalia gyvenvietė, visiška priešingybė išorinei dykvietei.
  • Cezario legionas persikelia į Modžaves regioną, įkurdami operacijų bazę prie Fortifikacijos kalno.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki