FANDOM

Fallout 2
Fallout 2.jpg
Kūrėjas Black Isle Studios
Leidėjas Interplay
Išleidimo data {{{išleidimo_data}}}
Žanras(-ai) RPG Post-nuke RPG
Režimas Vieno žaidėjo
Reitingai ESRB: M (Mature)

USK: 16+ ELSPA: 15+ OFLC: M15+

Platforma Windows, DOS, Macintosh
Versija {{{versija}}}
Variklis {{{variklis}}}
Reikalavimai Pentium 90 MHz, 16 MB RAM, 30 MB vietos diske, DirectX suderinama su SVGA, 4X CD-ROM drive, pelė, Windows 95
Media {{{media}}}
Licencija Komercinė
Pirmtakas Fallout
Kitos dalys Fallout: BOS
{{{svetainė}}}
Fallout 2 – kompiuterinis vaidmenų žaidimas (RPG), skirtas Windows ir Macintosh platformoms, Fallout tęsinys. Šioje dalyje daugiau – monstrų, ginklų ir šarvų bei gausu kitokių patobulinimų.

Fallout 2 kaip ir pirmtakas naudoja tokius atributus: Jėga, Suvokimas, Ištvermė, Išmintis, Žavesys, Vikrumas, Sėkmė. Pagal šiuos 7 pagrindinius atributus apsprendžiami žaidėjo veikėjo sugebėjimai.

Įgūdžiai Redaguoti

Žaidime yra 18 skirtingų įgūdžių, kurių vertė gali būti nuo 0% iki 300%. Kai žaidėjo veikėjas pasiekia naują lygį, žaidėjas gali patobulinti jo įgūdžius gautais taškais, kurių kiekis apskaičiuojamas pagal formulę 5 + Intelektas padaugintas iš 2.

  • 6 koviniai gebėjimai: lengvi ginklai, sunkūs ginklai, energetiniai ginklai, neginkluota kova, artima kova, metimas.
  • 8 aktyvūs gebėjimai: Pirmoji pagalba, daktaras, sėlinti, laužtis, vogti, spąstai, mokslas, taisyti.
  • 4 pasyvus gebėjimai: iškalba, derėjimasis, lošimas, dykynė.

Siužetas Redaguoti

Pirmoji misija yra surasti GECK – Garden of Eden Creation Kit, tai galima atlikti suradus Vault 13. Vėliau prireikia susigrumti su technologiją išsaugojusia technokratine Enclave organizacija.

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki